Zima - co warto wiedzieć o ogrzewaniu - Ogrzewanie podłogowe

Dodane: 08-05-2019 15:17
 Zima - co warto wiedzieć o ogrzewaniu - Ogrzewanie podłogowe adów wodnych. Zastosowana technologia wymiany ciepła na poziomie wodno–gazowym wykorzystuje w najwyższym stopniu zdolności dyfuzyjne stanu gazowego, zdolność akumulacji ciepła ciał stałych i łatwości transportu energii cieplnej w układzie poziomym za pomocą wody. Dzięki odseparowanemu układowi wodnemu od części grzewczej eliminuje wszystkie dotychczasowe wady rozwiązań ściennych, szczególnie w zakresie bezpieczeństwa (system dry-wall) i szybkości montażu. Zapobiega powstawaniu skurczy w tynku wywołanych podniesioną temperaturą, a z uwagi na swą unikalną cienką konstrukcję (8,5 mm) i ażurową budowę stanowi naturalne wzmocnienie dla tynku.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Centralne_ogrzewanie Problemy z elektrycznością w aucie Usługi elektryczne coraz częściej dotyczą elektryczności samochodowej. Jak się okazuje, coraz nowocześniejsze samochody są wręcz naszprycowane rozwiązaniami technicznymi z zakresu elektryki i elektroniki a nawet drobna usterka powoduje, że trzeba skorzystać z pomocy specjalisty w tym zakresie. Różnego rodzaju sondy i kontrolki w samochodach są bardzo ważnymi wskaźnikami, które umożliwiają użytkownikowi monitorowanie poziomu odpowiedniego płynu i ogólne panowanie nad samochodem. W przypadku awarii może dojść nawet do poważnej usterki, dlatego usługi elektryczne coraz częściej umożliwiają naprawy w tym zakresie. Warto wiedzieć - olej opałowyMazut, ciężki olej opałowy ? oleista ciecz będąca pozostałością po destylacji niskogatunkowej ropy naftowej w warunkach atmosferycznych (ciśnienie normalne), w temperaturze od 250 do 350 °C. Składa się z węglowodorów wysokocząsteczkowych. gęstość: 890-960 kg/m? wartość opałowa: 41 500-45 000 kJ/kg (9900-10 700 kcal/kg) barwa: ciemnobrunatna do czarnej Zastosowanie: jako paliwo (z uwagi na niską cenę) do okrętowych wolnoobrotowych silników tłokowych, parowych kotłów okrętowych oraz do rozruchu energetycznych kotłów parowych jako paliwo do kotłów parowych w niektórych modelach parowozów jako paliwo do pieców przemysłowych (np. przy produkcji gipsu) surowiec do destylacji próżniowej, w celu uzyskania smarów ciekłych (olejów smarnych) i smarów stałych (np. wazeliny); pozostałością destylacji próżniowej jest asfalt ponaftowy1 surowiec do krakingu, w celu uzyskania olejów pędnych i benzyn. Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Mazut

© 2019 http://ogrzewanie-podlogowe.transport.malbork.pl/